niedziela, 20 grudnia 2009

Moja choinka

A u mnie już od wczoraj  ubrana choinka.Żywa i pachnaca.
W tym roku odlożyłam na bok ozdoby w innych kolorach niz białe zlote ,żółte....
Tak to wyglada.

Są na niej ozdoby od kolezanek.Tu np frywolitki od Ani-Angomar

Bombka od Hani739


Obrabiane szydełkiem szklane bombki od Tereski..
 


Karczoch od Dorotki-Dorg63



i takie tam moje duperelki,szydełkowe dzwonki,aniolki,śniezynki ,plecione z papierowej wikliny bombki,papierowe gwiazdeczki i kwiatkowe,quilingowe bombeczki.


 
 
 
 
A tu jeszcze gwiazdki wykonane przez moja siostrę




6 komentarzy:

  1. piekna!!! jednak co prawdziwa to prawdziwa!!!!

    my mamy jak zwykle sztuczna co w warunkach naszego mieszkania jest jedynym sensownym rozwiazaniem i nie ma tego wygladu.

    Ozdoby przesliczne!!!! WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka, na niej piękne oryginalne i sentymentalne ozdoby, ach czuć klimat świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny raz potwierdziła się moja teoria, że najpiękniej wyglądają choinki z ozdobami handmade :) piękna ta Twoja choinka :) cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko witam witam:D Nic do mnie nie zajrzysz:> A choinka przeurocza:) Mi się nie chce swojej ubierać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. choinka-cudo, już ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna być musi!!! Z doświadczenia wiem, że choinka nie chce się fotografować dobrze! Zawsze na fotkach wychodzi nie tak ładnie, jak na żywca ...moja na strychu wciąż... I będzie "jak choinka" jak zwykle, lubię kolorową, taką nieco "jarmarczną" :)

    OdpowiedzUsuń