wtorek, 22 lutego 2011

II Kartkowa Wymianka Blogowa

....tym razem Wielkanocna.



Jeśli nie  dostajesz wiele ciekawych i interesujących kartek światecznych i masz ochotę wymienić się  kartkami na święta,to zapraszam na Wymiankę Kartek Świątecznych. Celem wymianki jest zabawa w robienie/wysyłanie kartek oraz podtrzymanie zanikającej juz tradycji wysyłania tradycyjnych kartek pocztą.

Zasady wymianki są następujące:

1. Zabawa dotyczy osób posiadajacych aktywnego bloga. Deklarujemy jasno chęć wzięcia udziału z zabawie poprzez wpis pod tym postem
2. Kartki mogą być albo ręcznie robione (nie ukrywam,że po cichu liczę,ze jednak nawet te niecraftowe blogerki się skuszą na własnoręczne zrobienie) albo jeśli ktoś nie ma takiej możliwości/warunków, to tradycyjne kupione :)
3. Kartek robimy: 5 sztuk (przy małej liczbie chętnych, liczba wysyłanych kartek bedzie zmniejszona, ale o tym poinformuję w kolejnych postach, jeśli zajdzie taka konieczność)
4.Po zebraniu ochotników, zrobię losowanie i wpiszę każdego wg kolejności bycia wylosowanym.
5. I tak, osoba z numerem 1 wysyła kartki do pierwszych pieciu kolejnych osób pod sobą na liście, osoba nr 2 równiez wysyła 5 kartek dla kolejnych pięciu osób pod sobą. Tym sposobem koło się zamknie.
7. Każdy uczestnik zabawy powinien wysłać 5 kartek i dostać tyle samo :) Bardzo proszę o uczciwość i solidność w zabawie, żeby nikt nie poczuł się pokrzywdzony czy pominięty.
8. Zapisy na wymiankę do 15 marca a ujawnienie listy z kolejnością uczestników następnego dnia, czyli 16marca :)
9. Kartki wysyłamy odpowiednio wcześniej,  aby być pewnym, że w tym zabieganym okresie przedświątecznym dojdą na czas do odbiorcy.
10. Bardzo proszę o sprawne nadesłanie mi emailem swojego adresu do wysyłki, który zostanie przekierowany do odpowiednich uczestników z listy.   per.agata@gmail.com


To tyle odnośnie nakazów i zakazów :) Jeśli  juz otrzymacie wszystkie 5 kartek,prosze o jedno grupowe ich zdjecie,z podpisem,która kartka od kogo. To zdj prosze wyslac do mnie tak abysmy w okresie świątecznym mogli stworzć tu na blogu galerię światecznych kartek, które wzieły udział w wymianie :) Proszę aby zdjęcia były podpisane przez autora
.
Proszę o reklamę  Wymianki na swoich blogach,wstawienie obrazka-zaproszenia i podlinkowanie.
Serdecznie zapraszam i mam nadzieje,ze nie bedzie Nas mniej,niz w poprzedniej,robinowej wymiance u Titanii:)

63 komentarze:

  1. uwielbiam dostawać i wysyłać kartki, ale moja rodzina idzie na łatwiznę i wysyła sms więc się zapisuję
    pozdrawiam i dziękuję za podjęcie się takiej akcji

    OdpowiedzUsuń
  2. woohooo! jest wymianka!!!! :D
    oooooo! myslałam, ze bede pierwsza ale barbara mnie wyprzedziła! zaspałam! lol
    dopiero co wstałam :P he he he
    ja oczywiscie sie jasno deklaruje ze do wymianki przystepuję a linka dam na bloga jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też bardzo chętnie Pagato!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli można to ja też poproszę - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tradycjonalistka, zawsze wysyłam kartki. Kartki wyślę na pewno, dlatego dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również się chętnie zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianka Bożonarodzeniowa przysporzyła wiele miłych doznań, więc i na wielkanocną się wpisuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. nananana i ja!!! i ja!!! Bardzo chętnie się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymiankę u Titaniii przegapiłam i potem z zazdrością oglądałam jej podsumowanie. Dlatego teraz zapisuję się od razu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. deklaruję chęć udziału w wymiannie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz nas wiecej,fajnie dziewczyny.
    Zapraszajcie blogowe kolezanki i koleżanki kolezanek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje sie ;) A niech Ci (Wam) bedzie;P

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja wysyłam wciąż kartki na święta i lubie ddostawać więc również chętnie wezmę udział :) Co prawda sama nie zrobiłam jeszcze nigdy żadnej ale może się uda i zrobię. Jak nie to kupię jakieś wiosenno świąteczne i wyślę :) vivi22@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też chętnie sie zapiszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również chętnie się piszę na wymianę kartek.

    http://witaaminkaa.blox.pl/html

    Adres już wędruje na twoją skrzynkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Z checia sie zapisze na wymianke kaerteczkowa....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Włączam się do zabawy.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest nas coraz więcej >jupi<

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo się cieszę na udział w zabawie...:)
    ja do tej pory wysyłam kartki do rodzinki...
    pozdrówki przesyłam Hania :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez bardzo chetnie dolanczam do wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  22. witam drogie panie
    z przyjemnoscią dołączam do zabawy, karteczki to dla mnie ciągle nowość, więc jestem bardzo ciekawa
    technik,pomysłów i realizacji, :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli można to i ja chciałam się zapisać :) Co prawda jestem tu nowa... Ale może uda mi się jakoś z Wami zgrać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się zapisuję :) A przy okazji zapraszam na mój blog www.swedzamniepalce.blogspot.com
    Wprawdzie dopiero zaczynam, ale już co nieco zobaczyć można :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez lubie dostawac i posylac karteczki;zglaszam sie bardzo chetnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też z miłą chęcią wezmę udział w takiej wymianie. Uwielbiam dostawać i wysyłać kartki. Pozdrawiam serdecznie www.wredulowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również chętnie wezmę udział w wymiance. Uwielbiam robić kartki, dostawać też... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chetnie wezme udzial :)
    Kiedys musi byc ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zdążyłam, z wypiekami na twarzy zapisuję sie . pozdrawiam Majka www.szprotkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest nas juz trochę..cieszę się.Widzę dziewczyny z I wymianki i nowe...
    Zapraszam serdecznie,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero zaczynam robić karteczki, ale też chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisze się i ja. Pozdrawiam serdecznie. Adresik zaraz wyślę mailem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ajj zastanawiałam się i zastanawiałąm i się zapisuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja rownież się się chętnie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja wprost uwielbiam dostawać i wysyłać karteczki. Z chęcią wezmę udział w wymiance karteczkowej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tez sie dołączam oczywiście.Uwielbiam kartki a coraz mniej sie ich wysyła.Każdy woli sms itp.

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja sie zapisuje ;)
    Adresik jutro wysle na Twoja poczte ;)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  38. No to lecę na żywioł! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  39. Sądzę że powinnyśmy je wysyłać priorytetem bo tak to one dzieki naszej poczcie dojdą na Wigilię. Priorytet wyniesie za 5 kartek coś ok. 8 zł

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się z wahaniem, mam nadzieję,ze chociaż 1 osoba będzie z mojej kartki zadowolona;-)
    Obiecuję ( a może grożę) kartki zrobię sama ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam! Bardzo fajny pomysł!Jestem nowa wśród blogerek, ale bardzo chciałabym wsiąść udział w wymianie. Mieszkam jednak zagranicą i nie wiem czy to nie stoi na przeszkodzie mojego udziału.

    OdpowiedzUsuń
  42. Co tam, zapisuję się:)
    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja z chęcią dopisuję się do wymiankowej listy
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  44. z uwagą śledzę wpisy w komentarzach z chętnymi osobami i cieszę się, że po mnie jest Was tyyyyle :) A ja rozglądam się już za potrzebnymi rzeczami do zrobienia kartek i szuklam pomysłów i inspiracji :) Jednak zrobię kartki sama :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Yapisuje sie i ja !
    Poydrawiam i yaprasyam do siebie na candy
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też bardzo chętnie wezmę udział :)
    Proszę mnie zapisać :)
    Pozdrawiam i dzięki za taką akcję :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Czas przedłużony no to zdążyłam i chętnie się przyłączę;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przedłużono czas więc uda mi się jeszcze zapisać :-) Super !!!! Jestem bardziej niż chętna :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale mam szczęście. chętnie się zapisuję
    monia0083.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tez jeszcze chcialabym sie zapisac na wymiane kartkowa tylko nie wiem czy jest taka mozliwosc bo 15 marca juz minal i mieszkam we Francji ,z Polski znaczek kosztuje okolo 3zl
    dziecko-w-drodze.blog.onet.pl, tak czy siak podam Ci adres przez maila

    OdpowiedzUsuń
  51. A raz się żyje :D Skoro termin zapisu przedłużony, to możesz mnie wciągnąć Agatko na listę. Najwyżej mnie ochrzanicie, że brzydkie kartki zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Nikt nikogo nie bedzie ochrzaniał,mam nadzieję :)
    Orin,dawaj adres i nie marudź.

    Dziś o pólnocy zamykam zapisy.

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja się spóźniłam o tydzień ;-( Ale dopiero dziś zobaczyłam informację o tej wymiance na którymś z blogów... Ech, moja skrzynka (a właściwie otwór w drzwiach, bo nie posiadam skrzynki ;P) znów będzie świecić pustką.

    OdpowiedzUsuń
  54. przed świętami dostałam 4 kartki,
    jeśli jutro nie dojdzie piąta, przyślę zdjęcie tych co mam

    a tutaj zdjecie tych co wysłałam

    https://picasaweb.google.com/112980314796898018878/Wielkanoc#5599612772188980498

    OdpowiedzUsuń
  55. Beautiful photograph, After attaching this on any wall, it will more attractive and beautiful. Perfect for Welcoming and thanksgiving as per above users views.

    OdpowiedzUsuń
  56. hej czy mogę odpatrzeć tą zabawę stworzyć tak a tegoroczna na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawiony po sobie ślad...
Agata