niedziela, 20 marca 2011

Lista wymiankowa


Niniejszym oglaszam,ze rozeslalam wszystkie adresy.Jeśli ktoś nie dostał,walić do mnie meila.
Mam nadzieje,ze nic nie pomieszałam.

TItania..ależ mnie wrobiłaś :P

Zapisały się 53 osoby,przyznam,ze nie spodziewałam się takiej frekwencji. Myslałam,ze z 10 moze się zgłosi :P
Wrzucam listę
kazdy wysyła kartki do 5 osób z listy,tych pod sobą.Pierwsza osoba do 2,3,4,5 i 6 , druga do 3,4,5,6 i 7 itd...
52 wysyla do 53,1,2,3,4 i tak kolo sie zamyka.
Prosze o nie odkladanie wysylki na ostatnią chwile,bo dostawanie kartek po świętach nie jest juz tak miłe jak przed.jak cos nie jasne to prosze pytać,jak sie gdzies pomyliłam-wytknąc :)
Proszę ,sprawdzajcie wg listy,czy macie dobre adresy,bo nie jestem nieomylna :)
1.Madzik                                                        
2.Karolina                                                        
3.PAKMA                                                       
4.Majka
5.Alicja
6.mamuska 737
7.Justyna
8.Karola
9Asiscrapki
10.Eve
11.Zosiurkowamuma
12.Edyta 350
13.Pagata
14.Witaaminkaa
15.domcia
16.Orin
17.wredula
18.maja
19.Haneczka
20.Anula
21.Iss-ola
22.Aneta
23.weronka
24.Misz-masz barbary
25.grubcio
26.Barboorka
27.Creationsiwony.blox.pl
28.maczka 8
29.Danusia
30.GosiaM
31.Titania
32.Glinka
33.Helksa
34.Gabrysia
35.Paulisia
36.Asia-ESPRIT
37.vivi 22
38.Jola
39.Eniutek
40.Elziutka
41.monia0083
42.AM 2308
43.by_giraffe
44.barbaratoja
45.Paulina
46.Goska(zyrafowo)
47.Ela17
48.Świat Amalii
49.Askoz
50.myszeczkunia
51.Ewciakicia
52.obsesjakasiulka
53.Aśka

24 komentarze:

  1. Hej. Wysyłałam adres na maila, a dziś wysłałam go na gg :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czekam sobie... na wyniki :D :> pam! pam! pararara pam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nogami przebieram bo ciekawa jestem komu kartki będę wysyłała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam na adresy i kolejność

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też już czekam na adresy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wooohooo, już mamy wyniki!
    wznoszę lufkę wina za organizatorkę!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozesłalam do 40 osób i...padłam :P
    a tak serio,to brakuje mi adresu ,więc reszta pojdzie,jak go dostanę

    OdpowiedzUsuń
  8. Melduję, że adresy do mnie dotarły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też dostałam adresy :) Bardzo się cieszę, że Pagata miała taki pomysł :) Przyznam, że liczę na więcej takich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o..niezupelnie :) pomysł nie jest mój.
    pierwsza wymianka kartkowa byla na boze narodzenie i organizowala ją Titania

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za adresy i proszę w mojej liście jest maja dzięki której trafiłam na wymiankę i która zaraziła mnie pasją do scrapowania.

    Karteczki już gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki gotowe a adresow jeszcze nie ma. Czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tyz dostalam adresy i wszystko sie zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja cię wrobiłam? ha ha ha :P se se se
    ale jaka reklama dla twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Melduję wykonanie zadania - dzisiaj wysłałam kartki do "swoich" wylosowanych dziewczyn:-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również wysłałam dzisiaj karteczki :) Postanowiłam że wyślę je wcześniej gdyż przed świętami czeka mnie trudny okres związany z chorobą mojego taty. Tak więc to co stworzyłam tym się podzieliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. witaaminkaa ja juz otrzymałam Twoją kartkę, dziękuję, jestes pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja tez się chwalę: dostałam już 4 kartki od dziewczyn które mnie wylosowały, a więc od Helsky, Gabrysi, Asi-Esprit i Wiwi22, a także jedna nadprogramową - od Eniutki :-*
    Czekam jeszcze na ostatnią kartkę i robię zdjęcie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie mam ani jednej kartki...buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też czekam.
    Mam też tylko jedną wiadomość o kartce, która dotarła do celu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj przyszła ostatnia, piąta już kartka od Paulisi. Jutro zrobię zdjęcie i wyślę do Ciebie. Bardzo się cieszę, że brałam udział w wymianie. Dziękuję Dziewczynom za piękne kartki i Tobie za organizację wymiany. Mam nadzieję, że moje kartki też doszły do adresatek. Nie od wszystkich mam wiadomość, że doszła.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawiony po sobie ślad...
Agata