niedziela, 2 lutego 2014

Mediowanie z Olgą Heldwein.

Z okazji 2 urodzin Scrap Butiku Olga prowadziła wczoraj tv show.To było prawdziwe show ,bo i batman był i kot i Eryk,któremu mama nie pozwoliła zaśpiewać piosenki :).
No poza samym śmiechem było też mediowanie.
Ja zrobiłam taką pracę.

Autorem zdj jest Joanna Czogała.



Nie miałam co prawda kitu ze Scrap Butiku,ale za to wykorzystałam inne dostępne w nim artykuły,między innymi media 
  farbki ,gesso , gel medium, mgiełki , oraz kwiatek i wykrojnik listki (magnolia)
Media użyte w pracy to marka 13 arts:  bardzo przeze mnie lubiana.


Wraz ze mna,juz drugi raz,pracowała moja córka.ona równiez wykonała pracę wg kursu Olgi.
Oto jej praca.






Tu kolorystyka zupełnie z innej beczki,ale artykuły są ze sklepu Scrap Butik.

4 komentarze:

Serdecznie dziękuję za pozostawiony po sobie ślad...
Agata